Kiril augusztus végén kiadott négyszámos EP-je után tovább robog az olasz The Dreamers Recordings szekere. A Drum&Bass Arena szavazásán az újonc kiadók közt is jelölt címke az óta két megjelenéssel bővítette diszkográfiáját, amik biztosan betalálnak azoknál, akik szeretik a felezett, footworkkel vegyülő drum and bass-t
A hatos sorszámú kiadványon ismét egy feltörekvő, rendkívül ígéretes művész, Treega mutatja meg magát. A klasszikus- és jazz-zeneszerzésben is otthonosan mozgó producer két vadulást szállít, melyek közül egyik szám a choppage szerelmeseinek kedvez, a másik pedig egy tánctérre szánt őrült menetelés. A Coconut legfőbb inspirációja egyértelműen a jungle, de Treega a klasszikus amen break felkaszabolása helyett különböző dobgépekből ismerős mintákat és sci-fi effekteket variál precízen. Ügyes csavar ez egy jól bevált recepten. Ennél jóval egyenesebb és táncosabb a Bit Kid, mely némileg a neuro irányába is hajlik. A részletekre e trekk esetében is nagy figyelmet szentel Treega, sokadik hallgatás után is fel lehetne fedezni új, izgalmas elemeket a zenében.
A The Dreamers tartja jó szokását és hetedik alkalommal is egy kevésbé ismert producert mutat meg a drum and bass rajongóknak. Ezúttal a kiadó menedzsere, Neve a soros, aki a korábbi anyagokhoz hasonlóan a halftime világába kalauzol. Sejtelmes hangulattal és ősjungle mintákkal támad a Wake Up, amiből pillanatok alatt leszűrhető, hogy a Med School-ról is ismerős Neve már túl van a szárnypróbálgatáson, és kiforrott hangzással rendelkezik. Sötétség helyett némi vidámság és lélek jelenik meg az I Love You-ban, ahol a felezett tempó találkozik a garage és likvidfunk elemekkel. Sajnos ritkán hallani ilyet drum and bass-ben, pedig nagyon szórakoztató tud lenni, mikor a komor, bólogatós halftime High Contrastra emlékeztető atmoszférával vegyül.