Kimyan Law története egy jócskán felturbózott drum&bass-sikersztori, hiszen kevesen mondhatják el magukról, hogy 19 évesen néhány hét leforgása alatt robbannak be a köztudatba és landolnak egy albummal a szcéna egyik legjobb, deklaráltan kompromisszummentes, minőségi kiadóján. Blu Mar Ten-ék a legnagyobb magabiztossággal karolták fel a félig osztrák, félig kongói származású srácot és tolták be a köztudatba. Hogy mi olyan különleges Kimyan Law-ban, az a Coeur Calme LP hallatán mindenki számára nyilvánvaló lesz. Elég annyit tudni elöljáróban, hogy akit tavaly magával ragadott Frederic Robinson albuma, azt biztosan el fogja varázsolni az újonnan felfedezett tehetség is.
Az elképesztően fiatal zenész tényleg a semmiből tűnt elő: október 6-án lehetett vele először találkozni a legutóbbi BMT remixalbum egyik résztvevőjeként, ott a Half The Sky-t gyúrta át egy visszafogott, kedvesen csilingelő, filmzene-szerű darabbá. Aztán három héttel később már kapható volt első önálló maxija is, aminek egyik oldalán a drum&bass Seal-je, Robert Manos rappel (!) a finom nagybőgős basszusokon. A lemez másik oldalán pedig egy álomszerű, felezett gyönyörűség kapott helyet.
E három zene hallatán már nem nehéz kitalálni, hogy Kimyan Law világa miről szól: nála nincsenek egyetlen loop-ból álló track-ek vagy nagyot robbantó himnuszok hatásvadász felvezetéssel. Helyettük viszont van komplexitás és zeneiség minden mennyiségben, szóval ő az a fajta producer, akit füleket hegyezve kell hallgatni az otthoni nyugalomban, vagy utazás közben.
A folytatás november 10-én már maga a Coeur Calme volt, melynek pontosan egyórás játékidejében helyet kapott a samplerről már ismerős Run Ames és Eclairage, valamint további tíz kiválóan megformált dal. Law a zenéit portréknak tartja, melyek bevezetnek afrikai gyökereibe és sokrétű érzelmi világába. A sokszínűséget pedig szó szerint kell érteni, hiszen emberünk mesterien túlmutat a dallamokkal gazdagon tűzdelt, „modern atmoszférikus” drum&bass-szen. A műfaj ezen szegmensén kívül a dub-os, tribal-ös, minimalista hangzás is fontos szerepet kap például a Daimyo-ban, Solange-ban vagy a Blur-ben. Az LP legnagyobb meglepetése is ebből az irányból érkezik az Umbra formájában: erre még Dub Phizix vagy Clarity is büszke lenne. A „csillezős” számokból nehéz kiemelni pár darabot, mivel mindegyik a hallgató szívéig hatol. A Björköt idéző We Are Fish mindenesetre egyértelműen a Coeur Calme egyik fénypontja, a sok közül.