Rockwell évek óta magasabb ligában játszik, valahogy mindig sikerül tartania a lépéselőnyt szinte az összes drum&bass producerrel szemben. Legújabb Shogun Audio-s maxiján is olyan váratlan dolog történik, ami új, eddig fel nem fedezett kapukat nyithat meg a törtek világában. Az augusztus 4-én várható maxi nagyon bevállalósra sikerült, fogadtatása emiatt eléggé kétesélyes, ám egy képzeletbeli vállveregetést már most megérdemel Tom, amiért mert a dobozon kívül gondolkodni.
A korong A oldalán pörgő INeedU teljesen új arcát mutatja meg nem csak Rockwell-nek, de a drum&bass-nek is, így nyilatkozik róla a producer a Thump-nak: “A track egy furcsa keveréke a house-nak, drum and bass-nek, diszkónak, és némileg a footwork-nek 172 bpm-en. Az inspiráció a zenéhez régi mixtape-ek hallgatásakor jött, amiken a 33rpm-es lemezeket 45-ön játszották”. Ami valószínűleg sokaknál kicsapja a biztosítékot, az a tört alapok szinte teljes hiánya. Helyette felpörgetett négynegyedes lábdobok lüktetnek, amikre High Contrast kezdeti korszakát idéző, igazán vidám dallamvilág és garage-osan felszabdalt vokálfoszlányok kerültek. Érdekes lenne látni, hogy az INeedU merész ötleteit hogyan teszik magukévá neves liquid funk producerek, főleg azért, mert igazán ráférne az al-műfajra némi vérfrissítés.
Másik oldalra egy igazi partibomba került, amit már napok óta ekéznek rengetegen különféle fórumokon. A 1 2 3 4 ugyanis eléggé emlékeztet a Detroit-ra, de valójában az önismétlésnél itt többbről van szó. A track ugyanis a Detroit és a Back Again összes olyan elemét tartalmazza, amitől olyan jól működtek ezek a zenék, ám ezekhez képest nagyobb fordulatszámon pörög és nagyobbat is üt, nem is beszélve az eléggé metálosra sikerült kiállásról. De ha nem is próbáljuk kozmetikázni a helyzetet, akkor sem mondhatunk rosszat Rockwell-re, amiért “ugyanazt” a formulát használja, hiszen például Break-et és Dillinja-t sem bántjuk emiatt.