A Mosus és HLZ által 2010-ben életre keltett Need For Mirrors rövid idő alatt vált sokak kedvencévé azzal, hogy megbízható módon szállítják a hol keményebb, hol puhább drum&bass rollereket. Nem kell a nagy megfejtést és mélyenszántó üzenetet keresni track-jeikben, ugyanis a srácok rendkívül egyszerű, lecsupaszított recepttel dolgoznak. Harapós, karakteres basszusfutamokat és egy finoman gördülő dobloop-ot alkalmaznak általában, ezekre épül hangulattól függően némi vokál és dallam, vagy földöntúli, morcos zörejek. A június közepén érkező Reset EP-n mindkét hangulatra lesz példa.

PLV038_Thumb1Nem ez az első V Recordings-os Need For Mirros megjelenés idén, a kiadó egyik testvérén, a Philly Blunt-on februárban már hallatott magáról a páros egy erős maxival. A korong egyik oldalán a (sajnos) kissé alulértékelt Came To Play remixük pörög, aminek eredetijéért a Black Box-os Seven felel. Az újradolgozás fülbemászó vokáljait és döngölő basszusait képtelenség nem szeretni. Ilyesmi megoldás hallható az EP névadó track-jében is, aminek együtténeklős részéért Edward Oberon felel (vele már nem ez az első kollab, a tavalyi NFM slágeren, a Limits Of Control-on is ő vokálozik). Hasonlóan feszes a Sea Slug VIp és a Debris is, ám ezek a felvételek már inkább a techstep és neuro felé kacsintgatnak. A Sour Diesel talán a „legnyugodtabb” négyük közül, prímán idézi fel a millenium körül uralkodó drum&bass-t (plusz Edward Oberon itt újra szerepel).

A Reset EP négy track-je digitálisan június 16-án lesz elérhető a szokásos webshopokban, a bakelit lemezt preferálók pedig a Reset / Sea Slug VIP párost tehetik majd magukévá.

Share.

About Author

I came to hear the band today, I ain't thinkin' 'bout u

Leave A Reply