Nagyon jól sikerült a Critical kizárólag digitálisan elérhető sorozatának első része, sőt, szinte már túl jól. Hyroglifics három felezett ütemekkel operáló zenéje simán megérdemelte volna, hogy fekete korongra nyomják, főleg a Bay City Ballers Club, ami az utóbbi hónapokban a tánctéren is bizonyított. A folytatás a három tagot számláló brightoni Klax-re lett bízva, akik egészen más vonalon mozogva szállítanak a saját terükön három igazán ütős track-et a második Binary kiadványra.

klax-binary

Klax-ékkel már nem először lehet találkozni a Critical-on, hiszen egy kollab erejéi szerepeltek a szeptember elsején megjelent, szuperül sikerült Foreign Concept EP-n is. Emellett nem árt tudni, hogy a srácok a tavalyi év során a dubstep világában, azon belül az Uprise Audio-nál is feltűntek néhány mély track-kel. Eddigi legvadabb húzások viszont úgy néz ki, hogy sosem fog hivatalosan napvilágot látni. A csapat Holotype-pal közösen egy feltörekvő angol rap-duó, a MOK Rufio című track-jét dolgozta át alaposan és varázsolt belőle egy teljesen fura trap / dnb / halfstep / juke szörnyet.

Az eddigi középtempós vagy belassult számok helyett a Binary Vol. 2.-n három egyenes drum&bass roller szerepel. A Blackball egy nagyon dj-barát szám, nem történik benne sok minden, viszont lendületes és egyaránt belefér egy változatosabb liquid funk szettbe vagy egy neurofunk szelekcióba is. Az egy fokkal keményebb Cornerstone-ból az a minimális vokál és dallammennyiség is eltűnik, ami a Blackball-ban még megvolt, helyükre még több szigor kerül. Ezzel már táncteret is lehet robbantani könnyedén. A Rufio remixben megismert őrültségből szerencsére jutott ide is, a Hoodrat-ben zaklatottan ismétlődő szövegelés igyekszik minél jobban kicsapni a biztosítékot a hallgatónál, de valószínűleg pont emiatt fogják imádni sokan. Némileg Halogenix Maniac című track-jére emlékeztet, de nézzük el ezt a Klax-nek, hiszen nem sűrűn jelenik meg ilyen sci-fi filmek legsötétebb pillanatait idéző szám.

Share.

About Author

Leave A Reply